Idræt‎ > ‎Undervisningsforløb‎ > ‎Parkour‎ > ‎

Lærervejledning

Overordnede læringsmål

Forløbet leder henimod, at eleverne bliver i stand til at ...
  • Siden er under opbygning
    - vi vil snarest opdatere siden med de indholdsområder vi beskriver her.
  • Siden er under opbygning
    - vi vil snarest opdatere siden med de indholdsområder vi beskriver her.
  • Siden er under opbygning
    - vi vil snarest opdatere siden med de indholdsområder vi beskriver her.
  • Siden er under opbygning
    - vi vil snarest opdatere siden med de indholdsområder vi beskriver her.
Samt at ...



1. - 2. lektion


Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger



3. - 4. lektion

Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger



5. - 6. lektion

Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger



7. - 8. lektion

Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger



9. - 10. lektion

Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger