Lærervejledning

Overordnede læringsmål

Forløbet leder henimod, at eleverne bliver i stand til at ...
  • kunne vælge relevante deskriptorer og diagrammer til sammenligning af datasæt.
  • kunne undersøge sammenhænge i omverdenen med datasæt.
  • kunne kritisk vurderer statistiske undersøgelser og præsentationer af data.
Samt at eleven har viden om ...
  • statistiske deskriptorer, diagrammer og digitale værktøj, der kan behandle store datamængder.
  • metoder til undersøgelse af sammenhænge mellem datasæt, herunder med digitale værktøj.
  • stikprøveundersøgelse og virkemidler i præsentation af data.



1. lektion


Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger



2. lektion

Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger



3. lektion

Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger



4. lektion

Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger



5. lektion

Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger



6. lektion

Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger



7. lektion

Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger



8. lektion

Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger



9. lektion

Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger



10. lektion

Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger



11. lektion

Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger



12. lektion

Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger



13. lektion

Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger



14. lektion

Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger



15. lektion

Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger