Lærervejledning

Overordnede læringsmål

Forløbet leder henimod, at eleverne bliver i stand til at ...
  • udføre en række bevægelser, herunder; salto, lavt/højt overslag, håndstand m.fl.
  • kende til de fire modtagningstyper og evner at udfører disse korrekt og forsvarligt.
  • Anvende simpel biomekanisk viden om afsæt, tyngdepunkt, bevægelsesmængde og rotation til at analysere en bevægelse og give korrekt og konstruktiv feedback.
  • kende deres egen kropslige potentiale og begrænsninger.
  • udarbejde en simpel plan med naturlig progression, i forhold til at lære en ny bevægelse.
  • kende og vælge mellem forskellige metodiske arbejdsformer som hel-del-hel og del-del-hel.
  • kende til forskellige redskaber og kunne vælge hensigtsmæssigt mellem dem.

Samt at ...




1. - 2. lektion


Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger



3. - 4. lektion

Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger



5. - 6. lektion

Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger



7. - 8. lektion

Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger



9. - 10. lektion

Elevforudsætninger
  • - beskrivelse følger

Mål
  • - beskrivelse følger

Materialer
  • - beskrivelse følger

Forløbsbeskrivelse
  • Forløbsbeskrivelsen findes under den enkelte lektion. Se link her.

Differentieringsmuligheder
  • - beskrivelse følger

Lærerens rolle
  • - beskrivelse følger